Ulama Benteng

Ulama Benteng

Rabu, 9 Februari 2011

Kurang Kemas Kini

Assalamu'alaikum kepada semua pembaca yang saya hargai,

Ingin saya maklumkan, berkemungkinan besar saya tidak akan begitu kerap mengemas kini blog ini dengan catatan baru.

Insya-Allah, sekembalinya saya di tempat pengajian nanti (Mac 2011), berkemungkinan catatan baru akan lebih dilaksanakan.

Saya memaklumkan perkara ini supaya sahabat-sahabat semua tidak ternanti-nanti apabila membuka laman ini.

Bertemu kelak, insya Allah kita manfaatkan setiap saat di dunia ini dengan ketaatan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Insya ALLAH, komentar ada dihargai demi menyuburkan budaya ilmu.

Berpegangteguhlah dengan institusi Ahlus Sunnah Wal Jama'ah!

Berpegangteguhlah dengan institusi Ahlus Sunnah Wal Jama'ah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...