Ulama Benteng

Ulama Benteng

Isnin, 1 Februari 2010

Wan oh Wan! ^_^

Assalaa mu'alaikum w.b.t., Salam Mahabbah Fillah dan Perjuangan,

Ringkas sahaja tulisan kali ini. Agak santai, lebih kepada ukhuwwah Islamiyyah.

Saya baru perasan, rupanya "wan" (singkatan daripada Ikhwan)merupakan panggilan kepada saya yang lebih mesra, manja dan terselit kasih sayang.

Ayah, kakak saya yang kedua, ibu dan bapa saudara, anak saudara (Hawa Atiqah), sepupu dan beberapa ikhwah seperti Akh Ikhram, Akh Nazrul (KISAS 2006) dan beberapa orang lagi memanggil saya dengan "wan"

(^_^) Insya Allah mungkin lepas ni, sahabat-sahabat yang memanggil saya dengan "wan" akan menyebabkan saya lebih tersenyum.

Ukhuwwah fillah abadan abada!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Insya ALLAH, komentar ada dihargai demi menyuburkan budaya ilmu.

Berpegangteguhlah dengan institusi Ahlus Sunnah Wal Jama'ah!

Berpegangteguhlah dengan institusi Ahlus Sunnah Wal Jama'ah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...