Ulama Benteng

Ulama Benteng

Rabu, 29 Julai 2009

Bertugas untuk Laman Sesawang Persatuan


Assalaa mu'alaikum w.b.t., Salam Mahabbah Fillah dan Perjuangan,

Segala puji milik Tuhan Yang Maha Agung Pemilik Seluruh Alam ini, selawat dan salam atas Rasul Junjungan, Nabi Muhammad s.a.w., ahli keluarga dan para sahabat baginda.

Wajah laman portal APIS yang baru.


Alhamdulillah, semester dua baru bermula. Dibuka lembaran baru perjuangan akademik ini. Insya ALLAH, kegemilangan akademik selaku mu'min cemerlang akan terus diburu.

Buat saudara dan saudari yang ada bertandang ke laman blog saya ini pada bila-bila masa, saya ingin memaklumkan anda bahawa alhamdulillah dan insya ALLAH saya telah mula berkhidmat sebagai salah seorang ahli pengurusan dan pentadbiran bagi laman portal APIS (http://www.apisbp.com).

Oleh hal yang demikian, tumpuan bagi penulisan blog ini perlu dikurangkan. Insya ALLAH, saya menjemput anda semua untuk selalu bertandang ke portal APIS yang dijangka akan beroperasi dengan wajah baru sepenuhnya bermula minggu hadapan, insya ALLAH. Juga akan dimuatkan hasil catatan dan penulisan saya di sana, dengan nama pena Al-Fath.

Saya memohon maaf andaikata laman blog ini bakal menjadi kurang dikemaskinikan secara kerap seperti sebelum ini.

Semoga ALLAH memberikan kekuatan kepada kita untuk meneruskan amanah dan perjuangan sebagai hamba dan khalifah ALLAH.
Ya ALLAH, kukuhkanlah ikatan pergantungan kami kepada-Mu. Keredhaan-Mu matlamat buruan kami.

2 ulasan:

  1. salam. Alhamdulillah APIS maju setapak lagi...

    BalasPadam
  2. Salam, alhamdulillah, semoga kita terus tsabat berjuang untuk agama ALLAH dengan sebenar-benarnya.

    BalasPadam

Insya ALLAH, komentar ada dihargai demi menyuburkan budaya ilmu.

Berpegangteguhlah dengan institusi Ahlus Sunnah Wal Jama'ah!

Berpegangteguhlah dengan institusi Ahlus Sunnah Wal Jama'ah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...