Ulama Benteng

Ulama Benteng

Selasa, 29 Disember 2009

Portal APIS

Salaam 'alaikum.

Insya Allah, saya berkhidmat untuk Portal APIS (http://www.apisbp.com)

Justeru, penumpuan saya juga ada di sana. Keberangkalian besar blog ini bakal menjadi kurang dikemas kini.

Saya menjemput anda semua untuk selalu menziarahi Portal APIS, demi manfaat kita bersama dunia dan akhirat. Insya Allah, saya akan berusaha dengan terbaik untuk memuatkan bahan-bahan ilmiah yang bermanfaat di Portal APIS sebagaimana yang saya selalu lakukan di blog ini.

Semoga Allah menerima segala usaha kita untuk mendekati dan beribadah kepada-Nya, diselamatkan daripada hidup di dunia ini yang sia-sia.

Jazakumullah khair al-jazaa'.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Insya ALLAH, komentar ada dihargai demi menyuburkan budaya ilmu.

Berpegangteguhlah dengan institusi Ahlus Sunnah Wal Jama'ah!

Berpegangteguhlah dengan institusi Ahlus Sunnah Wal Jama'ah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...